Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

“Chugyeogja” The Chaser (2008) Thriller

“Φοβερή ταινία” είπε πελάτης video club σε φίλο του για μια καινούρια σχετικά ταινία με τον Kiefer Sutherland που κυνηγάει ένα super sick serial killer. “Μου αρέσουν πολύ τα αστυνομικά θρίλερ αλλά στο τέλος να έχει ανατροπή. Ξέρεις να μην το περιμένεις με τίποτα!” μου λέει ένας φίλος.
Για τα αστυνομικά θρίλερ είχα δυο ταινίες πρότυπο. Τα “Η σιωπή των αμνών” και “Seven”. Και οι δυο πρωτοποριακές ταινίες, ατμοσφαιρικές και απαισιόδοξες. Πλέον έχω τρεις. Σε αυτές έχει προστεθεί το “The Chaser” του Hong-jin Na ή πιο σωστά “Chugyeogja” του 2008. Μα καλά κορεάτικο αστυνομικό θρίλερ και πρότυπο;
Ποτέ δεν έχω ξαναβρεθεί στο πρώτο μισάωρο ταινίας τόσο απροετοίμαστος για την ταχύτητα με την οποία συμβαίνουν και αποκαλύπτονται τα γεγονότα. Και guess what, το δολοφόνο τον βλέπουμε στο πρώτο πλάνο! Ου ου ρε όξω, ου ου spoiler θα πείτε… Αν αυτό είναι spoiler για την συγκεκριμένη ταινία εγώ είμαι ο Τραβόλτα προτεινόμενος για Όσκαρ Α’ ανδρικού!
Δεν θα μπω στη διαδικασία να περιγράψω το πόσο διαφορετικό είναι το “Chugyeogja σε σχέση με τις αμερικάνικες ταινίες αγωνίας σε όλα τα επίπεδα. Ούτε για την αίσθηση που σου αφήνει ότι οι δυο ώρες της ταινίας είναι σαν να παρακολουθείς ένα φινάλε μεγάλης διάρκειας. Ούτε (έλεος πια) για τις δυο φοβερές συμπτώσεις που καθορίζουν την εξέλιξη της ιστορίας.
Να σταθούμε όμως στον σκηνοθέτη, που αξιοποιεί στο έπακρο ένα εκπληκτικό σενάριο και δυο φανταστικές ερμηνείες ενώ είναι μόλις η πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους! Έχει γυρίσει με ιδιαίτερη επιτυχία τις σκηνές καταδίωξης ενώ ξέρει να τονίζει δραματικά τις εικόνες του όταν χρειαστεί.
Τέλος, όσο παράξενο κι αν ακούγεται υπάρχουν πολλές σκηνές με χιούμορ που δίνουν ένα προσωρινά ανάλαφρο τόνο για να επανέλθουμε στη σκληρή ιστορία βίας και εκδίκησης που κυριαρχεί.
Αν δεν έχετε δει κορεάτικη ταινία, ήρθε ο καιρός να το κάνετε και πιστέψτε με δεν θα το μετανιώσετε! 


1 σχόλιο: