Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Rocking in the brain 3

 


Στην ερώτηση του τι περιμένει κανείς από την νέα χρονιά , οι απαντήσεις δεν είναι πλέον αυτές που ήταν πριν 10 χρόνια. Νέες έχουν προστεθεί και δυστυχώς είναι απογοητευτικές όσο αφορά την κατάσταση που επικρατεί σε όλο σχεδόν τον πλανήτη…: “Να βρω δουλειά”, “Να αλλάξει κάτι”, “ Να φύγω εξωτερικό”,  και άλλες που μπορεί να μην απασχολούν τον καθένα μας προσωπικά αλλά, σίγουρα αφορούν κάποιον από το περιβάλλον ή την οικογένεια μας.

Ευρέως διαδομένες (και καλώς) είναι και οι γνωστές ευχές: Υγεία, αγάπη , ευτυχία. Συνήθως ακολουθεί η επιβεβαίωση του συνομιλητή ότι ειδικότερα με την υγεία , όλα γίνονται. “Υγεία να υπάρχει και όλα έρχονται.” Όλα τα παραπάνω τα επαναλαμβάνω και εγώ από συνήθεια, αλλά και τα εννοώ σε όποιον τα  εύχομαι (Αυτό το «όλα έρχονται» είναι εντελώς άκυρο βέβαια αλλά τέλος πάντων….).

Δεν φτουράνε πια. Δεν μπορώ να δεχθώ πια ότι ευχόμενος κάτι με την καρδιά μου, θα γίνει πραγματικότητα. Και σίγουρα δεν θέλω πια να το κάνω τυπικά και από συνήθεια. Είμαι σαν το παιδί που του γίνεται η αποκάλυψη ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης. Μετά από 5 χρόνια κρίσης το έχω καταλάβει και είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει… Οι ευχές αυτές δεν φέρνουν φαί στο τραπέζι, ούτε θα σε προσλάβουν και σίγουρα δεν θα σε φροντίσουν , αν (ω μη γένοιτο) πάθεις κάτι…

Η στήλη δεν θέλει να προκαλέσει άσχημα συναισθήματα, μέρες που είναι . Απλά στις ήδη υπάρχουσες ευχές, να προσθέσει νέες που κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει να πηγαίνουν χέρι χέρι με τις παλιές. Αυτές είναι : Αισιοδοξία, δύναμη, αποφασιστικότητα. Προσπαθώ χρόνια να τις εφαρμόζω στην καθημερινότητα μου , έχω όμως ακόμη δρόμο για να φτάσω σε ένα αξιόλογο ποσοστό. Θα συνεχίσω να προσπαθώ λοιπόν.
Αυτές είναι οι ευχές μου για το 2015!
Να αποκτήσουμε αισιοδοξία γιατί είναι μεταδοτικό και μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει. Δύναμη για να αντισταθούμε σε αυτά (και σε αυτούς) που έρχονται, και αποφασιστικότητα για να ξεκολλάμε από τα διλήμματα.

Καλή χρονιά.

ΥΓ1: Η στήλη “Και ο μήνας έχει 7” θα εμφανίζεται πλέον όποτε έχει κέφια και όποτε υπάρχει χρόνος για (ευελπιστώ) αξιόλογες παρουσιάσεις.

ΥΓ2: Η Μάγδα είναι η νέα βοηθός. Η εργατικότητα και η συνέπεια που επιδεικνύει μόνο με ένα δημόσιο και με κεφαλαία ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μπορεί να ανταμειφθεί. (Καταλαβαίνεις τι σε περιμένει…χι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου