Η
καριέρα των Ελβετών Krokus
σημαδεύτηκε από την παρακολούθηση συναυλίας των AC/DC. Τότε ήταν που προσλήφθηκε ο
τραγουδιστής Marc
Storace και η
μπάντα άλλαξε το ύφος σε πιο boogie
hard rock μονοπάτια πολύ κοντά στους Αυστραλούς
που στα τέλη των 70’s
είχαν φρενήρη διαδρομή.
Έχοντας ιδρυθεί το 1975 από τον Chris von Rohr, και με δυο κυκλοφορίες καλού hard rock, που όμως δεν αποτελούσαν εισιτήριο
για ευρύτερη αναγνώριση, έκαναν τη σωστή κίνηση και μπορεί μεν να μιμήθηκαν
συγκεκριμένο ύφος, όμως το πρώτο μισό της δεκαετίας του ’80 η πορεία τους
απογειώθηκε. Η αλήθεια είναι πως τότε οι AC/DC πρέπει να άλλαξαν τη ζωή πολλών…
Το
πρώτο άλμπουμ, με τον Marc
Storace στα
φωνητικά και πρώτο ενός φοβερού σερί ήταν το “Metal Rendez-vous”. Τίτλος και εξώφυλλο μαρτυρούν τις
προθέσεις του γκρουπ. Το άλμπουμ είναι βασισμένο σε rock-boogie riffing, Judas Priest καλπασμούς και
δισολίες, και τα φωνητικά του Marc
Storace που
θυμίζουν Bon
Scott.
Ο
δίσκος είναι γεμάτος highlights
αλλά και εκπλήξεις. Το “Bedside Radio”
(παίζει και ο Malcolm Young
στο άλμπουμ?), την power
ballad “Streamer”, το καλύτερό τους τραγούδι ever “Fire” με φοβερές εναλλαγές και εξαιρετικά solo, και το τεράστιο και πασίγνωστο “TOKYO NIGHTS” που φέρνει ονειρώξεις με Γκέισες
ακόμη και σήμερα.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο το θεωρώ επηρεασμένο αλλά
και ισάξιο του “Is
there anybody there” των Scorpions ειδικά όσο αφορά τις reggae στιγμές. Επίσης να τολμήσω να πω ότι
το ξεκίνημα στο solo
του “Fire”
μου έφερε το αντίστοιχο του “The
Mountains” των Manowar. Δεν πιστεύω ότι ο DeMaio άκουγε Krokus, αλλά τα αυτιά μου έκαναν έναν
παραλληλισμό.
Τεράστια
η αξία του δίσκου για τους Krokus
που είδαν τις μετοχές τους να ανεβαίνουν στις δυο πλευρές του Ατλαντικού αλλά
και για το hard
rock γενικότερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου